What Do they Say?

A78889
多謝Oscar Ip為我們影了一輯咁靚既Pre-wedding相朋友們都讚好自然好靚感覺好舒服!
期待下年日本京都都會係您幫我們影呀
另外都好感謝化妝師Kit,豬仔,同埋Ling既幫忙u guys r amazing!!

-Chelle & Tee

OS_0641

首先多謝Big Day當天拍攝嘅Oscar,Ivan,堅嘅團隊幫我哋影咗好多相同川,多謝佢哋咁有耐性同專業嘅態度 🙂
先有咁順利嘅拍攝,辛苦哂佢哋,萬分感激!

另外再多謝Ling,多謝你每次細心哋解釋,解答,My Memory 工作室真係好有heart,
所有制造出嚟嘅相同片都十分靚!期待之後拎嘅相同片。
再次多謝大家

祝生意興隴! Thank u all

-KK & Samuel

OS1_8135e
Dear Ling & Oscar,

多謝哂你哋幫忙,Oscar啲相人人都讚呀!!
Pre-Wedding 同 Big Day 過程都好順利,兄弟姊妹個個感覺都好 OK!
當初臨結婚前幾個月先搵你哋安排影Pre-Wedding 同 Big Day Photos,
多得呀Ling 幫手,有妳咁好嘅Arrangement,我哋過程先咁順利 !!

萬分感謝!!

-Amy & Ryan

ISP_5500e

謝謝您們呀 我想向Isaac整team人說聲多謝,他們成team人好專業!!好幫手!!
段早拍晚播剪輯得好靚好warm, 完全是我想要的效果,真的很高興,選擇my memory真是選對了

– Gloria & Eric

ISP_5216

好想多謝Issac 團隊,你地真係好專業,又好識搞氣氛,有時影前一兩句gag (一d都唔爛,又無重複,真厲害) ,
令我地心情放鬆,我相信一定影得好自然,好期待當日既相^^。
我婚禮當日下雨,逼住改行程,你地居然都諗得掂,令我同我娘子心情完全無受影響。
我地晚上咁多節目又咁多要求,你地都幫我地諗得掂,滿足到所有人,多謝你地!

– Connie & Edmond

HK_0076

To ‪#‎mmhk‬:
超級感謝你哋呢班專業而又有Heart嘅團隊喺我Pw 同 BigDay上嘅幫忙同各項安排 ! 能夠係眾多間婚禮攝影公司遇上你哋,我倆都覺得非常幸運同一萬個放心。
特別多謝Oscar爸爸^_^,非常nice 又穩陣,所以我都放心交哂比佢。仲有Ling嘅事後各項細節安排都非常之清楚同有答有問嘅回應 !
當然唔少得其餘助手、試衫等等…
祝mmhk繼續生意興隆,幫更多新人留下靚靚嘅”Memory”

Many Thanks!

-Cathy & Hester

OS1_5269

尋日辛苦哂太家!d 相全部都好靚!
– Christina & Nick

dfb

Excellent services !! brilliant design !! Wonderful photograph !!!

-Chloe & Darren

HK_0063e
由朋友介紹,睇完就二話不說即刻比錢join了,由頭到尾佢地跟都好好!
琴日終於影完香港,好期待收到相片,同好多謝攝影師同幫我地嘅人

-Emma & Sang

HK_0197e
To #mmhk ,
感謝你地My Memory帶給我地記錄人生中重要的memory,感受到你們的用心,
我地影完2輯 pre-wedding的確很開心,謝謝你地每位招待我的們
(招待的Can & Ling , 化妝 Van & Kit , 攝影師 Oscar & Howard ,
試衫姐姐 , 仲有豬(朱)仔…… thank you so much!)
祝你地生意繼續蒸蒸日上jungle Bell
Merry Christmas

-Yan & Ryan

12088137_10153647467904709_8531591810000321111_nZZhk_0013e

Well done Oscar’s team!!
多謝Oscar由pre wedding到big day幫我哋影左好多靚相…
仲記得哂我同佢講想去邊影同點樣影, 好細心!!!
Big day呢個組合仲好搞笑添, 再一次多謝#mmhk, 辛苦哂各位!!!

-Phoebe & Lawrence

HK_0133e

致身邊所有搵緊婚紗攝影既朋友: 誠意推介MMHK俾大家。
親身和太太幫襯prewedding和big day攝影服務, 總結三大賣點:

1.優質服務質素, 好傾好講, 盡心盡力明白和滿足顧客需要, 適當時亦提供專業意見;
2.明碼實價, 攞晒相, 無額外收費, 唔駛為錢有任何爭拗, 坦白講呢個收費價錢係超值;
3.專業攝影團隊服務, 唔會只影生硬pose, 更正既係在了解新人的經歷後,

為顧客拍下具故事性的專業優質相片, 不愧為“My Memory Hong Kong”。
特別鳴謝所有專業團隊成員Oscar (攝影師), Tao, Ling, Kit, Alex, Magic, 豬仔。

-Cherry & Felix

oscar_showcase_01_0057
由 誤打誤撞嚮網上發現MMHK後,再自己預約去佢地影樓了解。
真係無點睇過其他公司,一開始都覺得幾冒險,
但最終都覺得選擇MMHK係一個絕對做得非常好的 決定。
OSCAR為我地由香港映到日本,非常推薦;一個好平易近人又有喜感的攝影師,
見到佢心情會自然變好XD
映出黎的相都非常滿意,而且捕捉到我地兩個 一D小動作。
期待BIG DAY再次合作。


另外都好多謝MMHK的STAFF,SALLY同CAN啦,
佢地都好NICE好有交帶。
絕對會推薦比朋友,其實都有朋友問我係咩公司:P

– Carrie & Kei

OS_0524e
Special thanks to Oscar, who took very lovely photos for our prewedding and big day.
服務非常好,價錢公道,無任何hidden charges, 全部相嘅soft copy 都比晒我地:)
Highly recommend Oscar, 我地尋晚拎左big day d 相,Oscar 影相一d都唔行貨angle好特别好有心思,
仲有eddie同拍video嘅阿堅,佢地三個喺big day 當日全日都勁好態度,又識搞氣氛,
所以全部相影出黎大家都笑得好自然!最記得係到左好夜送完客我仲有幾個好朋友唔捨得走,
eddie 唔介意做夜d都主動叫我地上台幫我地影合照。 我一定會叫我d朋友幫襯你地:)

-Winnie & Raymond

按此看 WINNIE & RAYMOND 的BIG DAY相片

HK_0059

哈哈,我都好鍾意呢幅相等埋男主角番香港就可以揀到相俾你地啦!
謝謝Oscar同team mates嘅idea!!!!

– Grace & Mark


HK_0060
謝謝你們所有同事呀!我哋會介紹俾多d親朋戚友㗎喇!

– Nikki & Keith

OS1_8876e
To Ling , 好高興認識你。有你一直跟進我地o既Job。
起初我們還擔心十五十六的。到後期我地加左好多你地的service,全賴你給我們的信心。
你的笑容和工作熱誠深深令我地覺得揀選你們的公司是正確的。我們的婚禮流程非常順利,多謝妳為我們準備和安排的一切。
祝工作順利!

– Camy & William

HK_0117e
#mmhk 超讚的!! 已推介俾身邊朋友!!
thx! We love it so much. So beautiful & amazing!!!

– Vicky & Ricky

THAI_0093e
agnes&branden2
To Ling,
agnes&branden

– Anges & Branden

HK_0013
暫時大部份已選用呢間公司。 雖然本來聽日就影pre wedding架啦!
但奈何聽日天氣未預理想要改期。 起初我都唔太好意思改期。
但好彩有ling ling,呢位同事真係好好服務。
記性又勁好。知我鍾意藍天白雲。 就已經自動建議我改期。
由上年定前年嘅婚紗展我已經有留意呢間公司。暫時都全因lingling服務態度好。
而且價錢說明夠哂細仔。 其他影完就再報告。
希望你地好好咁獎勵下ling呢位同事。
佢真係跟得好好。好有心。

– Nikki & Kenji

hk_0090e
★ ★ ★ ★ ★ 5/5

– Eriko & Brent

HK_0052
多謝你地幫我地影pre-wedding啊!
我地咁麻煩,又要影貓又要同朋友一齊影你地當日都係好親切咁幫我地化妝影相各種協助,
我好感動啊 TwT

– Angela & David

HK_0053
真係多謝攝影師Oscar影到我地一家三口都好靚好自然!
化妝師Kit化到我超級超級靚!同埋幫我地由頭跟到尾既Ling 同陳milk韵小姐,真心喜歡你地
Mmhk memory!!!!!!!

真 係物超所值!相都未執就已經放得上黎!勁!
thank you 所有人,無阿Ling同陳妙X嘅outstanding customer services skills,
根本就唔會可以影到呢輯相!重有多謝Oscar,阿Kit同阿Chong全日friendly, 用心同專業嘅技巧,
更加令到我哋咁唔專業嘅“model“可以好自然咁表露到我哋最想要嘅结婚相!
真心十萬個多謝!希望我哋big day 都有你哋幫忙啦!
大家唔好誤會,我同大家一樣,俾足錢架!

– CY & SW

HK_0054
好多朋友問係邊間拍,hahah !我地會推介啦!哈哈

– Maggie & Martin

HK_0055

so much thanks last night!!! 好難得搵到一team同我地一樣咁膠嘅攝製隊, 多謝你地!!
好多人盛讚泰國輯相同個早拍晚播, 你地要繼續為多D新人影多D靚相呀!!!

– Rita & Dee

HK_0056
多謝你Oscar無你地唔會有咁好既效果 (感動)

Cathy & Kenny


HK_0073eeSM
Junius&Ryan
-Junius & Ryan

HK_0057

Thank you Oscar!

Anna & Marine

HK_0058
Thank you, Howard Chan!!! Big thanks with big hands!!!
好靚呢!多謝howard團隊的用心拍攝,期待收相!

– Shan & Shani

5464646
Oscar Ip 你地條team真係不得了,好靚呀

– Keiko & Ray

HK_0150e
Oscar 辛苦哂你同你隊team!!!!! 原諒我初為人妻乜都唔識,請唔好見怪!!!!!
多謝你由pre wed到bigday嘅付出努力
好多客人都讚你輯相好靚,真係多謝你!!!
為嘅好脾氣我佩服到五體投地
我希望你以後接job唔停手!!!bb快高長大!!!!

– Kiki & Ivan

HK_0069ae

我喜歡#mmhk,我喜歡他們的誠實、喜歡他們的親切、
喜歡他們「有HEART」!欣賞你們用心去服務,讓我們留下一段美好的回憶,屬於我們的MEMORY~

最後想提醒下各位準備影婚紗照的新人,雖然攝影師可以為你地影到一輯好靚的婚照,
但如果你想要一輯屬於兩個人獨一無二的婚照,你地一定要做下功課,諗下自己想要咩風格的,
再同你的攝影師商量,佢地一定會配合你,為你地作出專業意見,咁影一輯百分百完美的婚照就話咁易啦!

– Anna & John

按此觀看Anna & John全篇文章

HK_0073
「係你喇~My Memory ^^ 」我們去婚展參考一下它們的packages,
發覺原來價錢都很合理,無花巧亦不會太「hard sell」。
看了相片之後,相片的效果好幸福、好sweet,精修後的相片亦都好自然,
感激每一位的幫忙。
(唯一有一件令我好苦惱的事﹕要在芸芸相片人挑選一張放大做油畫,還有一張做簽名布…因為有太多相片都好喜歡TvT)

– Ellen & Pilot

按此觀看Ellen & Pilot全篇文章


Thai_0050e
OSCAR TEAM is the best!!!!

-Anna & Ricci

HK_0154e
多謝你地!D賓客係咁讚d相靚靚~
多謝你!

-Tracy & John

HK_0061
Natalie&Nigel
– Natalie & Nigel

如果你都有想和我們staff / 攝影師打打氣的說話,
歡迎係下面按Comment留言!

我們 #mmhk 素來都是賣口碑的公司,由朋友一個介紹一個再一個慢慢做起來,快來看看這個收錄客人們對我們的說話,有沒有你份?假如你都想同我哋嘅staff 或者攝影師打打氣,歡迎係呢個post下面留低你的comment,我哋會儘快幫你加番落去<3►www.mymemory.com.hk/main/what-do-they-say

Posted by My Memory Wedding Production.MMHK on Wednesday, 10 June 2015

婚紗相及婚禮當日查詢
FACEBOOK INBOX